fredag den 23. juni 2017

Gry´s fødselsdagsgave

Vi går ikke vildt meget op i gaver herhjemme vi køber hellere når de har behov for det eller når de fortjener det. Desuden har vi en ret stor familie så ungerne vælter sig i gaver både til jul og fødselsdage. Gry ønsker sig desuden kun lego og en lyserød hest med krøllet hår der hedder Pinky Pie. Jeg fandt en opskrift på My little pony her .



 Jeg er ikke den store hækler har faktisk nærmest ikke hæklet noget der lignede det der var meningen. Men nu måtte jeg vist tage mig lidt sammen. Gry har fuldt lidt med i processen og har flere gange sagt at den ligner Pinky Pie. Jeg Har hæklet øjnene i stedet for at lave dem i filt for tænker ungerne ret hurtigt ville pille det af. Saga var ret forelsket i den så har indkøbt garn til Twillight Sparkle. 



Faktisk er jeg mega stolt for en af grundene til at jeg aldrig har fået hæklet noget færdigt er at jeg aldrig har kunnet få lavet de der fine sprutte arme men det lykkedes og Pinky Pie har fået det smukkeste krøllede hår,. 

Ud over Pinky Pie får hun en lydbog med Peter Pedal og en lille æske lego. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar