torsdag den 3. august 2017

J´s newborn billeder

Fik jo lov til at fotografere Camillas smukke gravide mave og hun var også så venlig at låne mig hendes lille nyfødte baby til lidt billeder.

Newborn billeder tager rigtigt lang tid at tage baby helst skal være meget afslappet og mæt og helst sove. J. var dog ikke super begejstret for at sove- først da jeg tog hjem, men det lykkedes da at lave et par fine billeder.









Jeg har besluttet mig for at jeg i starten i hvert fald vil kører hjem til jer forældre for at tage billederne. Jeg ved hvor svært det kan være at komme ud af døren med sådan en lille en og da billederne helst skal tages inden for de første 14 dage er det ekstra svært. Det tager et sted mellem 2 og 4 timer

Prisen bliver 600 kr for de første 10 bookinger og herefter 1200 kr. prisen inkl. 60 km kørsel og 4-5 redigerede billeder.  kontakt mig på kreakryger@gmail.com