onsdag den 15. juni 2016

D.I.Y Knudepandebånd







Du skal bruge : 

- Mønster det finder du her
- En rest Jersey i en passende størrelse.
- Nåle
- Symaskine
.- Sytråd


Læg den flade side af mønstret mod fold og nål fast. og klip med det sømrum du plejer jeg bruger 0,5 cm sømrum. Gentag så du har to ens stykker.


Nål de to stykker sammen ret mod ret. 


 Sy de to stykker sammen..



Jeg bruger min maskines overlocksøm da jeg syntes det er rart at kanterne er lukket af. men en brug den stræksøm du nu plejer. Har din maskine ikke stræksøm kan du bruge en flad zig zag.


Husk vendehul lige før spidsen så syningen bliver skjult i knuden.


Sy vendehullet. Jeg er doven så det bliver syet på maskine. :)


Bind en knude og du har det fineste pandebånd. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar